- mån 17 dec 2007, 19:11
Körde hem en Chrystler PT Cruiser från jobbet idag och slogs av det löjligt dåliga lyset, har banne mig bättre lyse på snöskotern. Tyckte till och med att det var lite småjobbigt att köra hem, lyckades undvika några renar iaf men det var nog mest tack vare en smärre anpassning av farten snarare än lyset. :D Lite märkligt för lyktorna är ju inte så små så det borde varit bättre tycker man. Nu är ju inte PT:n den bil som har sämst lyse av de bilar jag kört, körde hem en Opel Calibra förrförra vintern, jösses. Spoilerlysena lyste bättre än halvljuset och när man slog på helljuset så blev det ingen större skillnad.
Det lustiga är att av de fyra Volvosar jag haft har alla haft ett bra originallyse som räckt till utan egentliga problem. Så vi är nog ganska bortskämda jämfört med endel andra bilmärken/modeller.
Så vad är era erfarenheter av olika märken/modeller och dess originallysen?
Det lustiga är att av de fyra Volvosar jag haft har alla haft ett bra originallyse som räckt till utan egentliga problem. Så vi är nog ganska bortskämda jämfört med endel andra bilmärken/modeller.
Så vad är era erfarenheter av olika märken/modeller och dess originallysen?