Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av stefang
Det här möttes jag och alla andra "SUV-ägare" på min gata av i morse (ingen luft i däcken). Tack för det. Konstruktivt.

Bild
Användarvisningsbild
av Bosa
Än är inte den sista idioten född om man säger så. Du får glädjas åt att de inte repade sönder bilen iaf. Undrar varför man gör så, är det för att kunna skryta för polarna: "Jävlar grabbar, igår var jag riktigt gangster. Fan asså släppte ut luften ur däcken ur ett gäng suvar!!" varvid ett sorl av beundran strömmar igenom den brokiga skaran av åhörare medans Puff Daddys Gangsta Shit ljuder ur högtalarna i bakgrunden...
Senast redigerad av 1 Bosa, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Vilken/vilka idiot(er) som gjort det!!

Måste vara avundsjuka..
Användarvisningsbild
av Nexus
de kanske ville sänka den lite :wink: :wink:
Nej det är förjävligt att folk ej kan låta bli andras saker :evil:
Användarvisningsbild
av Jon
Låter som en miljöprotest???

Avundsjuka drabbar väl inte suvar selektivt utan allt som är snyggt.

/jon
Användarvisningsbild
av iaken
Japp. Detta var uppmärksammat på Radio/TV för någon vecka sedan. Som en miljöprotest.
av OrsonGbg
Insats för miljön? Man tar sig för pannan (S) Är det de där Asfaltens indianer eller vad de kallar sig?

Jösses, de måste vara hedersmedlemmar i motsvarigheten till Mensa.
Användarvisningsbild
av polcirkeln
Sorgligt... Någon som vill vara lite destruktiv och tycker sig ha hittat ett sätt att få det att verka som en beundransvärd gärning....

De bilar som sådan här missdådare kör är knappast något som släpper ut mindre föroreningar....
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
Jon skrev:Låter som en miljöprotest???

Avundsjuka drabbar väl inte suvar selektivt utan allt som är snyggt.

/jon

He he, det första som slog mig med :wink: .

Jag kan inte andra städer så bra men om detta hände i Göteborg så skulle jag inte alls vara förvånad. Vissa centrala stadsdelar har ett överskott på dessa sk miljöaktivister (i min mening ouppfostrade ligist ungdomar med en mycket snedvriden politisk syn).

Djävligt tråkigt att komma ut till bilen & finna att någon jävel taffsat på den.

Hoppas det inte händer igen Stefang !
Senast redigerad av 1 V70BiFuel03, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Att du inte skulle få kallstarta eller dra h[…]

Oljeläckage S40 1.8F -08

Mellan motor och växellåda? Troligen p[…]

Det finns ju småfirmor som reparerar styrenh[…]

Apropå ynkligt bagage, är ID4ans 543 l […]