Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

#1092915
Tusen takk! :) Barna valgte designet selv ut fra noen tegninger: En DeLorean DMC, en BTCC 850 og denne. De ville ha 240'n fordi det er tre vinduer å titte ut av. Barna syntes ddt var spennende å følge med (spesielt kappingen) og de virker veldig fornøyde. :)

låter ju riktigt bra där, 5 elle[…]

Hej. Har liknande ljud på min xc90 2019. Hu[…]

Volvo car UX

Välj US engelska i Google-inställningarn[…]

Köper du båda skandix-kitten så b[…]