Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Skruvat är stort. För stort. Dom har blivit sämre senaste åren, speciellt när det gäller kundservice, om man nu kan kalla det det.
Långa leveranstider även med express, står att saker är i lager fast dom inte är det - givetvis utan minsta lilla information från skruvat, utan det får man reda på först när man själv efterlyser sitt paket.

Nja, jag undviker att handla därifrån nu för tiden. Så jävla billiga är dom inte heller längre, även fast vi har 10%.
Så länge man är noga med att beställa rätt saker så har jag inte haft några problem, men de ger även förslag på delar som inte passar till bilen trots att man knappar in rätt registreringsnummer.
Användarvisningsbild
av Nexus
Har aldrig haft leveransproblem. Det brukar dyka upp inom 2 dagar.
Fast jag har mer och mera börjar handla på l-m-r. Bättre priser även om frakten är dyrare men det blir ändå billigare och så har de den bästa kundservice jag varit med om :D
av Flexor
Beställde en sak förra veckan, fanns i lager enligt sidan, efterlyste den via deras chat och fick till svar att jag borde ha den den här veckan, fick ett mail att den skulle komma till deras lager igår... Får väl vänta tills nästa vecka och fortsätta hoppas, nej det är inte värt det om det är såhär, dumsnålheten slår tillbaka igen :)
kvaliteten på produkterna suger.....
tänker närmast på kamremmar som går av efter några månader
Såna uttalanden är intressanta om man backar upp dom med källa.

(Säger absolut inte att du har fel, men skulle vara väldigt intressant att läsa/veta mer om.)
av PTV
Skruvat hat inte sämre bildelar än andra men att påstå att deras kamremmar ryker av efter några månader skulle ju vara roligt att höra en ytterligare förklaring på eftersom jag själv har en bil som rullat många tusen mil med en kamrem från skruvat.

På bilar med LH 2.4 sitter lambdasonden i […]

.. kan man verkligen ha sån otur att man l[…]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Hur ser denna process ut? Googla på ESQS

Idag har bilden varit på service, under 3K […]