Borde det göra men det är bara att testa att koppla upp bilen. Tusen gånger enklare att både installera och använda än vida.
Skickat från min SM-A520F via Tapatalk
Moderator: Moderatorer
RobinH skrev: ↑sön 14 apr 2019, 09:38 Sådärja, nu kom mail ”avkodning av XXX är klar.”Tjena! Fick du tillgång att se den fysiska CEM koden när avkodningen var klar? ”CEM000-”
Fick avbryta efter ~10-11 timmar igår då avkodningen hade avbrutits. (Internetuppkopplingen hade brutits) fortsatte idag 2-3 timmar.
Rekommenderar att använda en större laddare än vad jag använde (ctek mxs 5.0, snöflinga)
aldrigstanna skrev: ↑tor 20 aug 2020, 23:37 Behöver kopiera min nyckel. Skulle man satsa på vdash istället för att ge 2000 till bilia? Hur man nu gör..Red key kostar 1700.
RPV60 skrev:Det var ett tag sedan jag avkodade en bil, men jag tror inte nyckeln visades. Jag tror den ligger för framtida bruk av dig på deras server.RobinH skrev: ↑sön 14 apr 2019, 09:38 Sådärja, nu kom mail ”avkodning av XXX är klar.”Tjena! Fick du tillgång att se den fysiska CEM koden när avkodningen var klar? ”CEM000-”
Fick avbryta efter ~10-11 timmar igår då avkodningen hade avbrutits. (Internetuppkopplingen hade brutits) fortsatte idag 2-3 timmar.
Rekommenderar att använda en större laddare än vad jag använde (ctek mxs 5.0, snöflinga)
KnotVillage skrev: ↑tor 04 feb 2021, 10:48Häftigt! Dock inte för v70N.aldrigstanna skrev: ↑tor 20 aug 2020, 23:37 Behöver kopiera min nyckel. Skulle man satsa på vdash istället för att ge 2000 till bilia? Hur man nu gör..Red key kostar 1700.
Glömde bort att jag skrivit detta, men fö[…]