Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Kan hålla med P210 en del själva bilen i reklamen marknadsförs inte så mycket tycker jag man vill ju gärna se mer av bilen. Den XC70 som zlatan körde kostade nästan 520.000kr enligt bygg din bil och då med kampanjer business edition pro vinterpaket osv. XC90 Är ett bättre alternativ tycker jag, man får mer valuta för pengarna då den är mycket billigare, S80 har VPS glömt bort helt verkar det som ingen marknadsföring på den inte konstigt det bara säljs runt ca 30 i måndaden.
Allinug skrev:
snoddasD5 skrev:Hur tänkte dom när dom gjorde reklamen en stor Hjort i stora Sjöfallet?? när har vi fått hjort hit upp?
Fast om man vill att reklamen ska handla om kontraster, så är ju hjorten på helt rätt plats!
Hur tänkte du nu?? Den kan ju inte vara på rätt plats det finns inte Hjort i stora Sjöfallet reklamen ljuger ju. Sen Made by Sweden bilen byggs ju i Kina. Reklamen är ju en stor bluff
snoddasD5 skrev:
Allinug skrev:
snoddasD5 skrev:Hur tänkte dom när dom gjorde reklamen en stor Hjort i stora Sjöfallet?? när har vi fått hjort hit upp?
Fast om man vill att reklamen ska handla om kontraster, så är ju hjorten på helt rätt plats!
Hur tänkte du nu?? Den kan ju inte vara på rätt plats det finns inte Hjort i stora Sjöfallet reklamen ljuger ju. Sen Made by Sweden bilen byggs ju i Kina. Reklamen är ju en stor bluff
Byggs den i Kina? Hur tänkte du nu?
Användarvisningsbild
av joel80
Fabriken i Kina bygger väl bara bilar för just den Kinesiska marknaden. Inget tranporteras ju därifrån till Sverige eller Europa. Tror inte det vore ekonomiskt hållbart. Däremot finns det ju en fabrik nere på kontinenten (är det Tyskland?) som gör vissa av modellerna till svenska marknaden.
Har Volvo en fabrik i Tyskland? Jag trodde det bara var Torslanda och Gent som tillverkade Volvos personbilar i Europa. Eller var det Gent du menade?
Användarvisningsbild
av joel80
Det är jag som är ute o cyklar.. det är Gent jag syftade på. Tack.

Är det i Belgien va?
Ja, det stämmer.
XC60 - Belgisk
V40 - Belgisk
V40 Cross Country - Belgisk

S60 - Sverige/Beligien, byggs för den nordiska marknaden (troligtvis för andra marknader också) i Sverge för att avlasta Gent pga hög efterfrågan på XC60/V40

XC90 - Sverige
XC70 - Sverige
S80 - Sverige
V70 - Sverige
V60 - Sverige
Senast redigerad av 1 simonhalmstad, redigerad totalt 0 gånger.
V60 då? Den görs väl också på Torslanda?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 18

Test med husvagn. Många laddstopp.... […]

V60 Classic har väl ändå inte AdBl[…]

V90 läggs ner.

Mercan torde ha markfrigång som en gokart.[…]

3G släcks