- sön 15 jul 2012, 17:55
mm, min orginalstereo överröstar hugo's utan problem.
Och hur högt mitt orginalsystem låter ska vi inte prata om, startar billarm på flera kilometers avstånd. Riktigt monster under huven!
Det måste vara ohyggligt att höra tomgången på min bil dom 30 sekunderna det tar att hoppa in i sveakoisken o köpa snus(övriga ställen brukar jag stänga av efter 10 sekunders tomgång). Sen att det är en tungt trafikerad väg brevid som får min bil att nästan låta avstängd det spelar ingen roll va? ;)
Blir nog allt att "llesrof" får åka själv runt torget till halv två, jag sitter hellre hemma o sippar min öl framför en bra film tillsammans med tjejen ;)
llesrof skrev:Super en gång per år och då dessutom i regel med hembjudt folk, så en sådan belastning lär jag nog inte vara.Droopy skrev:Nu vet jag inte åldern på alla skribenter här men jag tror att jag talar för många då jag säger att med åldern lär man sig att uppskatta poliser och deras arbete. Då jag var 18bast tyckte jag ochså mest att det var snutjä**** överallt som bara villa jävlas med mig när jag gång på gång åkte på 6 timmars trots att jag bara hinkat tio bärs och en marinella och minsann tyckte att jag var fullt kapabel att själv krypa hem på alla fem.Tsssssss... självklarheter att man skall få bära sig åt så. Självklarheter. För att inte tala om den självklara rättigheten att få stå utanför vilket bostadshus som helst och spela precis hur högt man vill på bilradion samtidigt som man pluttrar på tomgång med raka rör :mrgreen:
Och burna skiten ur en gammal 142a på gågatan, det måste man ju få göra, eller åka motorcyckel på bakhjulet genom hela stan i hög fart.............
mm, min orginalstereo överröstar hugo's utan problem.
Och hur högt mitt orginalsystem låter ska vi inte prata om, startar billarm på flera kilometers avstånd. Riktigt monster under huven!
Det måste vara ohyggligt att höra tomgången på min bil dom 30 sekunderna det tar att hoppa in i sveakoisken o köpa snus(övriga ställen brukar jag stänga av efter 10 sekunders tomgång). Sen att det är en tungt trafikerad väg brevid som får min bil att nästan låta avstängd det spelar ingen roll va? ;)
Blir nog allt att "llesrof" får åka själv runt torget till halv två, jag sitter hellre hemma o sippar min öl framför en bra film tillsammans med tjejen ;)