Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Cotag
Ja man måste nog ha något annat än ekonomisk vinning som incitament för att lägga ner detta jobb på en bil som körklar går att köpa för 10-15 000 på Blocket.
Men såklart, man vet vad man har...
Lövet skrev: Igår, 20:27 Jag imponeras också över mängden jobb som läggs ner på en Scenic som rimligen inte kan vara värd många tusenlappar vid det här laget. Men det är ju en kulturgärning att hålla sådana här bilar rullande. Om några år är den kult!
Bilen var gratis, fick den efter sin sambos mormor när hon slutade köra. Dom pengar jag lägger ner på denna bil i delar får man inte mycket bil för. Och, den är faktiskt helt rostfri i karossen. Plus att han älskar bilen. Bilens värde är inte relevant i detta sammanhang. Och kostnaden för denna reparation är inte större än ett kamremsbyta på en nyare Volvo. Vad gör man inte för barnbarnen 😁😁
Cotag skrev:Ja man måste nog ha något annat än ekonomisk vinning som incitament för att lägga ner detta jobb på en bil som körklar går att köpa för 10-15 000 på Blocket.
Men såklart, man vet vad man har...
Precis.
Trasig Renault Scenic

Ja man måste nog ha något annat ä[…]

Jag får ingen träff på detta &oum[…]

Beställde sån här https://fordonsd[…]

Har fått tillbaka styrenheten nu och det vis[…]