Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Svårt att säga. Om du har osäkert arbete eller liknande osäkerheter i ditt liv så skulle jag personligen inte binda upp mig för en ny bil.

Har du viss förutsägbarhet och tycker att det vore roligt med en ny bil så skulle jag nog valt att skaffa elbil.

Det förutsatt att elbilen fyller de krav du har.
Malmstroem skrev: Idag, 11:37 Svårt att säga. Om du har osäkert arbete eller liknande osäkerheter i ditt liv så skulle jag personligen inte binda upp mig för en ny bil.

Har du viss förutsägbarhet och tycker att det vore roligt med en ny bil så skulle jag nog valt att skaffa elbil.

Det förutsatt att elbilen fyller de krav du har.
Ja om du får bidraget, har stabil försörjning och passar dina behov är det väl läge att slå till
Camel skrev: Igår, 17:56 Hur dessa politiker ska undvika att ETS 2.0 blir inflationsdrivande vill jag gärna veta. Innan valet.
Ja, säg tex att knappt 300 miljoner fordon i EU behöver skrotas ut 3 ggr så snabbt som livslängden på dem, och det genererar en extra värdminsking på 100.000 per forodon, så genererar det ju en ökad kostnad på i runda slängar 30.000 miljarder i EU och det är inte kaffepengar. Lägg till det lika mycket för att bygga om uppvärmningssystemen i stora delar av EU och en rejäl kostnad för omställningen av industrin. Alla länder har ju inte olja som Norje som kan pumpa upp lite extra för att finansiera kalaset. Northvoltkonkursen ter sig som en fluskit i kosmos i jämförelse.

Tror knappast någon har några svar på hur det ska gå till innan valet,
  • 1
  • 482
  • 483
  • 484
  • 485
  • 486

Hej! Jag hade också problem med luftfjä[…]

Köp begagnat? Finns mycket att välja p&a[…]

Hej! Kanske skriver i fel tråd. Har proble[…]

Oanvänd turbo

IMG_9214.jpeg IMG_9214.jpeg IMG_9211.jpeg IMG[…]