Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Lucif3r
Derank skrev:Och aldrig hört om någon som åkt dit Heller.
Det har jag, både haft bekanta som åkt dit och läst otaliga inlägg om folk som åkt dit. Det gäller då dom som har synligt uppenbart modifierad motor, med t ex det jag skrev ovan, IC, tryckrör osv.

Finns en anledning till att dom allra flesta monterar bort dom sakerna innan bes. nu för tiden :wink: Och givetvis lägger in orginalmappen, tömmer ur E85'n ur tanken och tankar bensin istället osv osv.
Vissa byter ju t om hela motorn inför bes. :roll:
Användarvisningsbild
av fjohan82
Känns som att tråde är lite överflödig nu, Northlander ser ut att vara ett avregistrerat nick...
Användarvisningsbild
av joel80
Var det nått vi sa?! Synd.. :(
Användarvisningsbild
av gubbstrutt
Hmmm. Misstänker att hans överordnad inte gillade att han satt och svarade på frågor. Om han nu var det han utgav sig för att vara.

Ingen här har sagt något olämpligt vad jag kan se.
Användarvisningsbild
av grillchips
Synd, gillar såna här trådar.. brukar vara lärorika.
av Gelis
Kan ju också vara så att personen i fråga kände att det blev för mycket och valde att vika ner sig. Sådana här trådar kan lätt eskalera till personangrepp, då besiktning kan vara ett känsligt ämne, nu hade inte den här gjort det men man vet aldrig.

Att hans överordnade skulle lagt sig i finner jag ganska otroligt, om nu inte TS:s nick var riktiga namnet.

Håller med om att det var synd att TS försvann.
av osla
tror han insåg att han skulle få svara på frågor varenda ledig minut om han alls skulle ha en chans och svara på allas frågor. insåg nog att det inte går att försöka ge svar åt alla
Användarvisningsbild
av erikn
HSB kanske sa ifrån. Hon Som Bestämmer :twisted:
Ryckig V60CC D4 AWD -16

Du berättade förstås om denna glit[…]

På bilar med LH 2.4 sitter lambdasonden i […]

.. kan man verkligen ha sån otur att man l[…]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Hur ser denna process ut? Googla på ESQS