Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Jag maxar upplösningen, kör aldrig såpass långt (5h++) att det skulle bli ett problem. Om jag kör så långt så är datorn alltid med ändå.
Användarvisningsbild
av joel80
Har också så hög kvalité som möjligt på.. Kan ju vara avgörande om det skulle behövas kunna identifiera nån på regskylten.
Användarvisningsbild
av joel80
Lägg ett par hundringar på (om du inte redan har det) i allafall ett 32gb minneskort, och ställ upp kvalitén. Åker du på en smitare eller nått sånt och inte kommer kunna läsa skylten p.g.a kvalité kommer du gräma dig i evighet.
av malajo
Står ju att G1W vara stödjer minneskort upp till 32gb. Men har nån testat större minne?
Vet att jag hade nån mobil som funkade med större än vad det stod att den stödde.
av jwiss
joel80 skrev:Lägg ett par hundringar på (om du inte redan har det) i allafall ett 32gb minneskort, och ställ upp kvalitén. Åker du på en smitare eller nått sånt och inte kommer kunna läsa skylten p.g.a kvalité kommer du gräma dig i evighet.
Försäkringsmässigt räcker det långt att man kan visa att det var en annan bil. :)
Användarvisningsbild
av joel80
Fast man vill ju få tag på "den jäveln" också.
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 66

Med andra ord går inget att justera bak? […]

!!!LÄS PÅ OM AIRBAGSYSTEM FÖRST!!![…]

Extremt varma dagar skulle det kunna bli skillnad,[…]

Gammal tråd, men jag hadde samma problem i[…]