jwiss skrev:jwiss skrev:Min ebay-säljare accepterar nu att det är fel på kameran, jag behöver bara skicka tillbaks den så skickar dom en ny.
Bara det att det kostar 385 spänn att skicka paket till kina, kan köpa en G1W-C med gratis frakt för 361 SEK...
Jag erbjöd dom att skicka mig en kamera eller få en dålig ebay-rating, får se vad dom väljer...
Dom babblade tillbaks om regler osv, så dom fick en negativ feedback. Nu vill dom förskottsbetala returen av den bara jag ändrar min rating...
Jag har redan accepterat förlusten jag gjorde, vi får se hur det blir nu :D
Kineserna brukar vara livrädda för dårligt rykte på Ebay, jag beställde ett gäng torkdukar för bilrekond bara för att testa, det var microfiberdukar i storlek som en mindre handduk, 5st kostade typ 50spänn ink frakt. fick hem dom och det ar bara ren skit och de såg inte ut som på bilden, och storleken stämmde inte heller, drog du ut den blev den rätt storlek, Påpekade att bilden blåljög och gav neg fedback, 3v senare hade jag ett till paket med samma handukar på posten och ett brev där dom bad så mycket om ursäkt.
Köpte nyligt en lipoladdare, en kopia på Imax B6AC för några hundralappar, den gick inet att kalibrera helt 100%ig, påpekade detta för säljaren, en ny är på väg och de erbjöd sig att betala returfrakten på den trasiga laddaren men då de upptäckte att det kostade mer en vad laddaren kostade fick jag behålla den ochså.