Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av kamilenski
Hehe. Jag tycker repor syns BÄST på svart! Med vit eller grå som underlag. Jag har lite repor men vit på vit är inte så tydlig.

// Sista eller enda...
Användarvisningsbild
av ÄRRet
White skrev:Kan det vara så enkelt att folk köper en svart bil för att dom tycker det är snyggt? :roll:
Kan det vara så enkelt? Nej, det kan väl inte stämma :wink: Jag köper ju inte Coca-cola för att det är gott :D
av rd350
Svart gör att saken i fråga ser slankare ut! Fråga en bantande sambo.....Hade jag köpt en ny bil hade det garanterat blivit en svart! Köper man beganat är det ju sällan man kan välja.
av kamilenski
rd350 skrev:Svart gör att saken i fråga ser slankare ut! Fråga en bantande sambo.....Hade jag köpt en ny bil hade det garanterat blivit en svart! Köper man beganat är det ju sällan man kan välja.
Vad har hon för telnr? Då ringer jag o frågar ;)
av kamilenski
ÄRRet skrev:
White skrev:Kan det vara så enkelt att folk köper en svart bil för att dom tycker det är snyggt? :roll:
Kan det vara så enkelt? Nej, det kan väl inte stämma :wink: Jag köper ju inte Coca-cola för att det är gott :D

Nää. Du köper den för att den är brun!
Användarvisningsbild
av Ticken
Marlboroman skrev:Svart är snyggt. Svårare än så är det inte. Varmt på sommaren..? Ja, tills man slår på ac'n, öppnar ett fönster eller bara slår på fläkten, precis som i en bil i vilken annan färg som helst... Hade en vit golf en gång i tiden, var f.ö varmare i den än i min svarta 850 då den har ac. Och hålla en svart eller vit bil ren är väl ungefär lika jäkligt.
Måste ställa in mig och hålla med här. Har haft en svart bil som man småputsade på hela tiden. Men fy f-n vad fin den var när man precis hade tvättat den. Och varmt? På med ac:n så.

/Ticken

Söndagstvätten IMG_9658.jpeg IM[…]

Kan inte låsa upp dragkroken

Ja fungerar inte låset är det en sä[…]

Hej, Har nyligen blivit ägare till en Volvo […]

Häromdagen när jag cyklade hem frå[…]