Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av jbl
Ja det skulle inte vara roligt att bli lurad. Surt förvärvade pengar och så får man en bil som är skruvad :x
Användarvisningsbild
av Danneman
Egentligen skulle man sparat reg.nr och meddelat nya ägaren vilken mätarställning det egentligen är. :P
av turture
skulle fixa garantipapperna på min nya bil bil å ringde AB svensk bilgaranti som det stod på mitt kontrakt, men agenten på svensk bilgaranti blev väldigt förvånad när jag ringde så han skulle återkomma senare, han ringde sen å det hade visat sig att handlaren inte va ansluten till svensk bilgaranti överhuvet taget och jag har ingen som helst garanti på min bil förutom de ter obligatoriska mån man har... kan ju bara undra hur mycket mer det e med den där nissen som inte stämmer...
Användarvisningsbild
av Danneman
Hm.. Vilken "Nisse" är det då ?
av turture
Danneman skrev:Hm.. Vilken "Nisse" är det då ?
vill inte hänga ut nån här, det kan ju va ett missförstånd å då vill jag inte ställa han i dålig dager...om han gjort det med flit så lär dom nog märka det men om inte så hoppas jag han håller bättre reda på papperna i fortsättningen...
Användarvisningsbild
av Danneman
8) ok.
Användarvisningsbild
av Brainy
Kollade upp företaget

Autocenter i Örebro AB Reg.datum: 1970-10-01
Box 1733
70117 ÖREBRO
Orgnr.: 556139-6382
Telefon: 019-205500
Kommun: Örebro
Län: Örebro län

ANMÄRKNING
Fusion - Fusion avslutad 20041008 med 5565983425 - Visa bokslut
Verksamhetsstatus (RSV): Nedlagd verksamhet
Aktivstatus (PRV): Avregistrerat

De har haft en omsättning på drygt 52miljoner, något som rasade drastiskt åren före avregistreringen.

Idag drivs ett företag med samma namn (med andra firmatecknare) detta företag tecknades i januari inatt, lite konstigt att man registrerar i ett gammalt namn..

Autocenter i Örebro AB Reg.datum: 2006-01-09
Skolgatan 35
70364 ÖREBRO
Orgnr.: 556695-8541
Telefon: -
Kommun: Örebro
Län: Örebro län

Ingen av firmatecknarna i den här senare firman finns tecknade för något annat företag vilket lär ses som udda om de är skumraskare.

Utförligare info skickas över pm på begäran...

/Anders

Har du anpassad equalizer i telefonen? Streamar du[…]

Kan inte lägga i växel V70

Tjena, jag hade hoppats på lite vägledn[…]

760 tändningslås?

Ja de är automat, så ta bort inredning […]

230fk går snålt

Mina spridare verkar vara äkta enligt bilder […]