Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av mugge
En lergök :)

Jo, det är sant. Jag fick den av min syster för sisådär 10 år sedan och den har hängt med sedan dess. Nu ska det väl fram att jag inte är himla bra på att känna igen fåglar - :oops: det kanske inte är en gök när allt kommer omkring, snarare en kollibri eller kanske en unge av något slag. Liten är den iallafall, men det går lika fullt att spela på den. Eller snarare få fram 4-5 olika toner.
Geishakulor. :wink:
av *pettson*
wan79 skrev:det är inte tuff att ha "kulband" radband men är man troende så är det beskyddande....
Själv har jag budda eller en liten munk hängandes där för att beskydda mig själv..
Nu kan det låta som om jag sparkar på troende men så är inte tanken..
Men jag är helt säker på att OM det existerar högre makter så räknar dom inte saker som hänger i bilen eller annanstans för att skydda eller inte, för det vore ju ett hån mot fattiga utan bil eller pinaler att dom inte ska skyddas om dom inte har rätt saker..
Det är nog mera individens inställning i livet/ gentemot livet som avgör om han/hon ska skyddas eller inte... som sagt.. OM där är nåt. :-)-)
HEDNINGAR kulband buddhor o sån skit möjligen ska man väl ha ett kors eller hur! blasfemi säger
jag bara he he

annars är det gran o tärningar efter som man ju är en raggar balle 8) :roll:

Det händer att kabelstammen som går til[…]

Sommartider HEJ, HEJ

Tagit mig 2 dagar på taket nu när det v[…]

Om man ändå ska byta skivan, skär […]

Tänkte mest på att det var något […]