Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av G-kraft
Jag måste hålla med om att det måste vara miljö protest, men det bidrar till fler produktioner av däck om många däck skulle sumpas på detta sättet dagligen...ingen smart hjärna bakom detta.....
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
Tja, vi bilentusiaster kan ju alltid kalla oss asfalts cowboys & svetsa fast deras jävla cyklar mot en lyktstolpe eller någonting annat fyndigt :D :twisted:
Användarvisningsbild
av Mr H
Göteborgs-Posten har en artikel om detta idag, se länk nedan, efter att ett trettital bilar drabbats natten mellan onsdag och torsdag.

Asfaltsindianerna
av S60AWD2.5T
Jag vet vilka det är!

Ynglingar på knappa tjugo.
Akademiskaföräldrar.
Aldrig tjänat en spänn själva.
Gjort revolt och dragit på festival.
Köpt dyra bagykläder...
Inget körkort, mamma skjutsar.
Går/gått sam/humanistiskt.
Gullar med sin tamråtta.
osv.

Ett tjeckt gäng!!! NOT
av boeder
greeeken skrev:Jag skulle manglat dom och raderat dom från jordens yta om jag såg dom hålla på med min bil sådär.

Ärdom villiga att betala för din dyrbara tid som det tog att pumpa upp däck o polisanmäla allt?

Hade dom betalat nya fälgar o däck om dom gått sönder?
Asfaltens indianer = Eller Djungel Indianer verkar inte ha alla hästar hemma. Undrar hur många av dem som åker på Chater resor varje år?? Tycker att de skall ta sina kanoter och paddla så långt ut att de inte hittar tillbaka. Den svenska Avundsjukan har ännu en gång visat upp sig. Varför släpper de inte ut all luft på alla de tusentals bilar som saknar katalysator istället?? Jo därför att de själva kör runt i sina gamla 140/240.
av boeder
greeeken skrev:Jag skulle manglat dom och raderat dom från jordens yta om jag såg dom hålla på med min bil sådär.

Ärdom villiga att betala för din dyrbara tid som det tog att pumpa upp däck o polisanmäla allt?

Hade dom betalat nya fälgar o däck om dom gått sönder?
Asfaltens indianer = Eller Djungel Indianer verkar inte ha alla hästar hemma. Undrar hur många av dem som åker på Chater resor varje år?? Tycker att de skall ta sina kanoter och paddla så långt ut att de inte hittar tillbaka. Den svenska Avundsjukan har ännu en gång visat upp sig. Varför släpper de inte ut all luft på alla de tusentals bilar som saknar katalysator istället?? Jo därför att de själva kör runt i sina gamla 140/240.
Användarvisningsbild
av XC70-D5
Det ända som gäller är S.G.T. Skjut ,Gräv , Tig. :twisted:
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Snart är vi där.

Bild
Användarvisningsbild
av VolvoBM
VolvoB20 skrev:Snart är vi där.

Bild
Denna var ju guld! :lol: