Bra frågor! Kul att inläggen skapar diskussion...
får också mig att tänka till ordentligt!
100% F A K T A:
JAG vet SJÄLV att detta fungerar på min Volvo 740 -88. Se mina VÄL dokumenterade resultat.
http://www.geocities.com/bdpmpg/
Jag läser av km mätaren vid varje tankning sedan febr 07, och har alla kvitton sparade. Kan alltså backa och redovisa allt jag skriver...för vem som vill.
Jag kände direkt efter första kapseln, att motorn var piggare än normalt.
En kapsel tar ca. 20 min att läsa upp sig i 50 lit bensin. Ca. 24 tim i diesel.
Jag vet också att detta använts i USA och runt världen sedan 2003.
Vi är alltså MITT i en spridningsprocess av produkten.
Det FINNS en motorskadegaranti från tillverkaren (svar till fribbe_740).
HÄR är länken:
https://backoffice.myffi.biz/memberupda ... tement.pdf
Det FINNS flera vetenskapliga tester av MPGCaps som visar ATT DETTA FUNGERAR!
Här är ett dokumenterat testresultat från förra sommaren:
http://myffi.biz/en/pdf/southwesttestresults.pdf
------------------------------------------------------------------------------
Jag kan bara liksom ni spekulera i resten svaren på mycket bra frågorna.
>Ja, en moped.. men det blir ju lite andra påfrestningar på brorsans yamaha org. 50cc som toppar 30 km/h-40 km/h med lite nedför än när jag laddar på för fullt med min motor? Anser jag, helt andra krafter.
Visst är det så...men om du liksom många andra är så försiktiga att testa (jag förstår er fullt)...så får vi ju gå ner i risknivå, tills ni vågar testa!

Samma 7-14% garanterat resultat oberoende av storlek...oljetanker, buss/lastbil bil, MC moppe...gokart...gräsklippare osv.
Ottomotorn har samma grundegenskaper i alla exemplen. +7-14% garanterade %ökning av effekt och minsking av kostnader och utsläpp!
>Men jag satt och diskuterade detta med min kära far, å vi kom fram till. _OM_ dessa piller är så bra, varför säljs de inte på var och varannan mack? Varför går inte t.ex. volvo ut med att "Dessa piller mår både du, din motor och vår kära miljö kanonbra av att ha i tanken".
Trevligt med din fina far relation varri
Denna frågan kan mycket lätt besvaras.
Macken liksom oljeindustrin är totalt ointresserad av att SÄLJA MINDRE BRÄNSLE = mindre vinst FÖR DOM, eller hur

Tvärtom om dom mörkar allt om bränslebesparande produkter, anser jag!
>På detta kommer det ju en följd fråga, varför ligger inte detta redan i mackarnas bensintankar som vi fyller på ifrån? Ja menar, alla vill vi väll rädda vår natur, få lägre bensinkostnad, å slita våra motorer mindre som vi vårdar som ett spädbarn.
Denna fråga har jag redan lekt med, och jag TROR vi får i en framtid lagstadgade KRAV på att allt producerat motorbränsle MÅSTE ha detta eller liknande katalytiska bränsleprodukter.
Oljeindustrin kommer inte att driva på...men gröna politiker och liknande organisationer kommer säkert att lyfta upp frågan.
Det är ju också en fråga vem som skall betala...högre bränslepris blir ju en automatisk effekt, fast kompenserad då med lägre förbrukning.
Fram till dess får vi lägga i en kapsel för ca. 20:- =100:- besparing, vid varje tankning!
varri och andra seriöst intresserade...
fundera på HUR ni rimligen vågar testa på någon motor som är äldre eller mindre i värde. Egen test är det enda som övertygar...inte kvällspressens kommentarer...eller min positiva övertygelse.
ring mig +358445041950
Mvh /B