- tis 02 dec 2014, 09:17
Jag frågade senast jag var på besktningen och då sa dom att dom kollar avgasvärden på bensinbilar oavsett vad odb-kontakten säger.
Moderator: Moderatorer
mattish skrev:Har fått ett annat hett tips om att luftmassemätaren skulle kunna vara boben i dramat mtp symptomen på bilen.*ahem*
Lucif3r skrev:Felet låter lite som när LMM'en är kass och bilen går på sitt nödprogram(PO)
Lövet skrev:Man kan aldrig förhandla bort reklamationsrätten i konsumentköplagen. Vad är det för sopa till handlare detta?Ja du det kan man undra. Gjorde misstaget att googla företagsnamnet igår och enligt ratingen där så är man oftast hjälplös vid köp på den här firman.. Vi får väl se..
Baserat på vad handlaren svarat skulle jag gå direkt till tingsrätt och hoppa över ARN. Låter inte som en handlare som kommer respektera deras utslag och då har du bara tappat en massa tid och ork.
Lucif3r skrev:Det var ju dig jag menade, eller....mattish skrev:Har fått ett annat hett tips om att luftmassemätaren skulle kunna vara boben i dramat mtp symptomen på bilen.*ahem*
Lucif3r skrev:Felet låter lite som när LMM'en är kass och bilen går på sitt nödprogram(PO)