- tor 06 mar 2014, 14:06
Licenspengar till apple borde det inte vara snarare tvärt om då det kommer ökar försäljning av "i" produkter.
Moderator: Moderatorer
SA4AQS skrev:Licenspengar till apple borde det inte vara snarare tvärt om då det kommer ökar försäljning av "i" produkter.Om detta nu blir ett tillval har jag svårt att se att man skulle byta telefon bara för att man kan välja till carplay. Titta istället på statistiken som jag postade tidigare. Då inser man hur fel detta kommer att vara OM man inte väljer att anpassa tjänsten till andra OS än ios.
svergie2 skrev:Jag ger mig nu iaf. Eftersom man ska kunna köra Sensus ändå så spelar det ju ingen roll för mig med Android eftersom sensun enligt uppgift fortfarande kommer att finnas där. Detta betyder i princip att folk med iPhone kommer att få en liten bonus bara :)+1
chraist skrev:Helvete heller!svergie2 skrev:Jag ger mig nu iaf. Eftersom man ska kunna köra Sensus ändå så spelar det ju ingen roll för mig med Android eftersom sensun enligt uppgift fortfarande kommer att finnas där. Detta betyder i princip att folk med iPhone kommer att få en liten bonus bara :)+1
Men inte ska vi betala extra för detta!? ;)
@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och[…]