Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Men var är Volvon då?

Det nämndes tidigare i tråden att Volvo hade ändrat från "mångfald" till "kontraster", men på de affischer som jag sett så står det faktiskt "mångfald".
Wow
Vilken samling smygrasister som helt plötsligt skall sluta köra Volvo, hatar Zlatan så sjukt mycket att man på
tre ställen måste skriva att han ska spotta ut potatisen mm mm.
Det stör säkert många att blatten från Rosengård vill leva och dö i Sverige,
varför inte bara inse att Zlatan i världens största sport satt Sverige på kartan på ett sätt som ingen annan "svensk"
någonsin lyckats med tidigare ????
Kom inte och kör ert skitsnack med Stenmark och Forsberg mfl (OBS att jag älskar båda dessa idrottare)
Tyvärr så är det så mycket bönder här på forumet som förmodligen aldrig satt sin fot utanför sin lilla by att man blir sur för att inte Mattias Ekström inte får den uppskattning han förtjänar :roll:
Hur kan man hetsa upp sig så mycket på ett forum över att en Fotbollspelare gör en reklam Volvo ?
Tror nån att det skulle skrivits så mycket negativt här om t.ex Kim Källström gjort denna reklam istället ?
Som sagt en samling smygrasister som även här skall förpesta forumet med sin negativa inställning till både Volvo och Zlatan.
Hur kan man vara rasist för man säger han ska spotta ut potatisen? Det är ju för han är skåning!
Ingen förpestar forumet vi har alla olika syn på saker och ting och det är tillåtet skriva vad man tycker.
Tycker du det är konstigt att vi som hänger på just ett BILFORUM inte är så intresserade av FOTBOLL??
För fotbolls intresserade är han säkert en gud men för oss ointresserade betyder han noll är det så svårt förstå för inbitna fotbolls fans?

Klart om man åker till en fotbolls plan i vietnam och frågar om de vet vem zlatan är så svarar de ja.
Jag har flera vänner i vietnam, thailand, philippinerna, indonesien. Ingen av de har någon aning om vem zlatan är när jag frågade.

Om du inte gillar att en tråd på hela stora forumet så är ju det ju valfritt vara här inne bland oss som sätter bilar före fotboll..

PS vem är kim kjällström??
Tydligen så är det någon "chipps pappa" som ligger bakom det hela om man googlar lite ..så där går vi tillbaka till ruta ett då chipps görs av potatis :mrgreen:
Skulle för sakens skull vilja hävda att man kan gilla både bilar och fotboll...
Och att om man nu åker till en fotbollsplan i Vietnam och frågar vad Volvo är, svarar dom att det är bilen Zlatan kör..
Sällan kommer det reklamfilmer med sån enorm genomslagskraft.
Tycker reklamen är riktigt bra gjord fast många missar då den riktar sig mera till zlatan än själva VOLVO. Volvo känns som en bi produkt i sammanhanget....
Sen sjunger ju inte zlatan nationalsången i vanliga fall då den inte har "klickat" med honom som han skrev men klart får man 12 mille så kan man ju sjunga den och köpa en till Ferrari för pengarna. :wink:
Det är ju som sagt inte bara här inne zlatan och volvo diskuteras utan det är ju överallt från forum till aftonbladet mm
T o m blondinbella har det som hett ämne http://blondinbella.se/2014/01/zlatan-volvo-2/
Jag tycker att det blivit rätt intressant fenomen med reklam på YouTube. Reklam på TV vill man ju undvika, då byter man ju kanal för att förhoppningsvis få se något vettigt istället för reklamen. Reklam på YouTube söker man själv upp och väljer att se.
Beror ju helt på vad det är för något, de absolut flesta reklamer är ju bara jobbiga och inget man vill se, men jag kan erkänna att jag sökt upp och kollat på t.ex ICA-reklamer på youtube. Dom kan ju vara fantastiskt roliga!
:)
joel80 skrev:/.../
Och att om man nu åker till en fotbollsplan i Vietnam och frågar vad Volvo är, svarar dom att det är bilen Zlatan kör..
Sällan kommer det reklamfilmer med sån enorm genomslagskraft.
Så tror jag att det blir. Zlatan är nog ett större varumärke än Volvo och både Volvo PV och Volvo-koncernen kommer nog att få draghjälp med varumärket genom Zlatan, även om just denna reklam gäller Volvos personbilar.
Jensen skrev:Vilken samling smygrasister som helt plötsligt skall sluta köra Volvo, hatar Zlatan så sjukt mycket att man på
tre ställen måste skriva att han ska spotta ut potatisen mm mm.
Vad har det med rasism att göra att en skåning skall "spotta ut potatisen" Det är ju ett "skämt" som man har sagt till skåningar i många år. Jag har inte sett ett enda rasistiskt uttalande i denna tråd. :???:
bem skrev:
VolvoÄgarn skrev: Är inte stolt ett dugg över varken Volvo eller Zlatan eller Sverige idag för den delen. Alla tre är ren dynga. Volvo kunde man vara stolt över för en del år sedan, nu är det dock mest skit som lämnar bandet. Att Volvo tillåmed kopierat Volkswagen och använder sig av en Passat-front på alla bilar nu är inget som gör mig direkt stolt.
Är däremot stolt över det gamla Volvo och det gamla Sverige.
Har du nån Volvo längre? (du har ju skrivit "Kör: de Volvo" vid dina uppgifter till höger).
Hur långt tillbaka anser du Volvo gjorde bra bilar då?
Men du bor väl kvar i Sverige?

Hur som, så håller jag inte med dig, visst kan allt bli bättre men så dåligt som du verkar tycka är det nog inte.
Jag skaffa en ny V70 D3 2014 för ett tag sen och jag tycker den verkar nog så bra (har kört olika V70 i 16 år nu).
Kanske den nya generationen Volvo XC90, V90(ers V70), S90(ers S80) osv som kommer framöver får dig på bättre tankar om Volvo, vi får väl hoppas det.

/Bo
Jag har en Volvo fortfarande. Volvo gjorde bra bilar på 90-talet. V70N var väl även den en bra bil. Nu på senare år har det dock gått utför som alla vet. Jag bor kvar i Sverige men jag är inte stolt över att bo i detta pissland som det är nu.

Och anledningen till att Zlatan får så mycket mediatid är pga att han är invandrare. PK-media älskar allt som har med invandrare att göra. Att sporten fotboll får så mycket mediatid tycker jag är riktigt konstigt då den sporten är riktigt jäkla tråkig. Föredrar ishockey där det är lite fart och händer saker. Motorsport är ju inte fel heller. :D
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 18
Vibration på höger sida

Hjulet har ju varit avplockat, finns det minsta ra[…]

Bult svänghjul

Hej. Vad behöver man för hylsa för […]

Dimljus Volvo v60 2020