Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Mina för 209 lyser iaf satte på dom idag. Återkommer när dom slocknat. Dock åker jag mest på halvljuset då jag sticker till jobbet när det är mörkt o kommer hem när det är mörkt så då blir det xenon :) Goaste är att ingen verkar störa sig på ljuset samtidigt så blev bilden tio resor bättre. Köpte billigaste jag hitta dvs biltema för 499. Kan tillåga att jag har stylingljus med lins. O det gör ju endel ;)
Har aldrig handlat på vparts så jag vet inget om deras företag, men när jag skulle köpa stänkskydd fram till min nya bil tyckte jag att dom hade till bra pris så jag hade bestämt mig för att handla där.
Som tur var så sa jobbarkompisen vad han betalat på Volvo så jag åkte dit och köpte dom billigare där istället.
Inga jättesummor men drygt 60 spänn billigare och slippa frakten tycker jag är bra och dessutom originaldelar.
mbc skrev:Har aldrig handlat på vparts så jag vet inget om deras företag, men när jag skulle köpa stänkskydd fram till min nya bil tyckte jag att dom hade till bra pris så jag hade bestämt mig för att handla där.
Som tur var så sa jobbarkompisen vad han betalat på Volvo så jag åkte dit och köpte dom billigare där istället.
Inga jättesummor men drygt 60 spänn billigare och slippa frakten tycker jag är bra och dessutom originaldelar.
köpte Led till nummerplåt,tittar på Led till p-ljus.Bättre priser än många andra ställen,i Sverige.Snabb leverans,fick grejorna dagen efter beställning
Ryckig V60CC D4 AWD -16

Du berättade förstås om denna glit[…]

På bilar med LH 2.4 sitter lambdasonden i […]

.. kan man verkligen ha sån otur att man l[…]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Hur ser denna process ut? Googla på ESQS