Undvik de mindre skruvmejslarna t.ex. T8 torx. Köpte en sån på ett tidigare jobb trots att kollegorna varnade. De hade rätt, totalt utsliten efter ett par skruv.
Konisk plåtborr, jo jättefin men saknar släppvinkel (hur kan man missa sånt?) Fungerar dock utmärkt till att producera gnissel och värme
Punktbläster.. lysande ide men utsliten efter en timmes användning
Spray-klarlacken som rekommenderas till metalliclackerna. Köp INTE. Blir klibbig så fort avfettning befinner sig inom synhåll
Lackförsegling.. hmm hur får man den att fastna på lacken? Beter sig precis som när man häller vatten på en gås
H4-halogenlampor: ett utmärkt val om man vill få anmärkning på bilprovningen för felaktig ljusbild
Ramper att köra upp hjulen på: utmärkt konstruktion om man vill skada plastdetaljer i fronten på bilen
Jeepdunkar. Jo de har kopierat Deutsche Wehrmachts oöverträffade konstruktion till 99% men missat att svetsen runt kanten ska vara försänkt.
Bromsok: felsvarvade spår för o-ringarna, annars ganska okej
I ärligheten ska det sägas att skräpprylarna har jag köpt för ett antal år sen, de skulle teoretiskt sett ha kunnat bättrat sig sen dess.
Hylsor och ringnycklar fungerar däremot jättefint. Något spärrskaft har väl gett upp för mig.
V70 Mk 1 (P80) -00, sen ny. 65750 mil, klarar den inte 100k blir jag grymt besviken. What could possibly go wrong?

Snart dags för service #34!