- sön 14 jan 2007, 11:49
för d andra så var min tes att bara för man inte samtycker med någonannans nyttjande av ett piratprogram behöver man inte leka polis på ett forum, då ordet stöldgods är relativt och om inte annat så är iaf olagligt ett moraliskt begrepp, d.v.s. du kanske tycker att det är fel med en piratkopia av VADIS, medan andra kanske tycker du är en världssyndare när du åker 10km/h för fort på motorvägen. är det så pass känsligt ämne så är det väl ändå upp till moderatorerna att ta bort ämnet..
CarMan skrev:för d första va min fråga retorisk.Silver.Swe. skrev:CarMan skrev: om skivan tillhört en Volvo återförsäljare så får dom inte sprida den vidare.
får jag bara fråga va syftet med att upplysa honom om d va? han lär ju knappast lämna tillbaka skivan till sin """kompis""", än mindre lär han slänga skivan. en sak att inte STÖDJA priatkopiera / skivor från kompisar, en annan att leka polis på ett volvoforum :S finns gott om dem på e4:an istället ;)
det ser ju inte så bra ut att fråga hur man fårigång ett stulet program!
ska man leka med stöldgods får man väll tareda på hur stöldgodset funkar på egenhand
för d andra så var min tes att bara för man inte samtycker med någonannans nyttjande av ett piratprogram behöver man inte leka polis på ett forum, då ordet stöldgods är relativt och om inte annat så är iaf olagligt ett moraliskt begrepp, d.v.s. du kanske tycker att det är fel med en piratkopia av VADIS, medan andra kanske tycker du är en världssyndare när du åker 10km/h för fort på motorvägen. är det så pass känsligt ämne så är det väl ändå upp till moderatorerna att ta bort ämnet..
Fort ska d gå, annars får d va!