Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Hellrider
Cimmen skrev:
CarMan skrev:
OrsonGbg skrev:De äldre herrarna på Bilia almedal är riktigt bra att ha å göra med. Köpte tonvis med konstiga prylar till dem när jag byggde 240 turbo för några år sedan.
om du vill får du gärna göra reklam. nämn vilket bilia, dom ahr väll en 30 anläggningar runt om i landet
Det gör han ju, bilia almedal ligger straxs utanför gbg mot borås. Dom har förövrgit blåst mig på en styrbox till en 855t5... riktiga klåpare...
hmm du missade inte topic eller?
Användarvisningsbild
av Cimmen
Hellrider skrev:
Cimmen skrev:
CarMan skrev: om du vill får du gärna göra reklam. nämn vilket bilia, dom ahr väll en 30 anläggningar runt om i landet
Det gör han ju, bilia almedal ligger straxs utanför gbg mot borås. Dom har förövrgit blåst mig på en styrbox till en 855t5... riktiga klåpare...
Nä jag tog tillfället i akt att kasta lite skit, vanligt på detta forum...
av Hellrider
Cimmen skrev:
Hellrider skrev:
Cimmen skrev: Det gör han ju, bilia almedal ligger straxs utanför gbg mot borås. Dom har förövrgit blåst mig på en styrbox till en 855t5... riktiga klåpare...
Nä jag tog tillfället i akt att kasta lite skit, vanligt på detta forum...
jaså är det vanligt,vad menar du då?tråkigt att vissa är så negativa
av Addekarlsson
Så så så, åter till topic nu. Endast positiva inlägg här...

Jag vill ge Robban, Micke och Holter på Bilbolaget i Strömsund en stor laddning positiva ord för deras tålamod med mig när jag ringer och frågar om allt udda dom aldrig hört talas om förr. :D
Dom är alltid lika glada och hjälpsamma, även om jag inte vill köpa nått, utan bara fråga om pris, ha hjälp med en sprängskiss, fråga nått.
Dom hjälpte mig ta hem en reservdel från Italien till den 780 jag hade förut, och det krävdes några dagars letande från deras sida innan dom fann delen.

Jag kan inget annat än säga positiva ord om dessa 3 killar.

Mvh/ Adde (som passar på att flytta tråden till Allmänt, då detta inte är modellspecifikt)

Hej , Jag har en XC60-18 där tätningsli[…]

Enligt denna artikel: https://www.volvocars.com/[…]

Skumt fel b230ft

Stången öppnar bakåt och stä[…]

Sant.. tror tyvärr inte att PDC-kuddar skulle[…]