- lör 18 jun 2016, 18:00
NilsO bilen hinner nog mycket riktigt ingenvart, men de TROR nog att det är LPG de tankar i bilen.
Moderator: Moderatorer
fjohan82 skrev:Dock ser denna bil ut att vara en VW Touran TSI EcoFuel, dvs en bil som anpassats till fordonsgas från fabrik...Jag är ganska imponerad av att du kunde se att det var en TSI EcoFuel, med tanke på hur utbränd bilen vad. Jag kunde bara identifiera VW-märket, och att det var en mini-SUV.
Mabuse skrev:Ja, om jag inte har missat något i just detta specifika fallet, så finns det inget som antyder att bilen var reggad utomlands. Därmed bör det rimligen vara en svenskreggad vanlig gasbil...fjohan82 skrev:Dock ser denna bil ut att vara en VW Touran TSI EcoFuel, dvs en bil som anpassats till fordonsgas från fabrik...Jag är ganska imponerad av att du kunde se att det var en TSI EcoFuel, med tanke på hur utbränd bilen vad. Jag kunde bara identifiera VW-märket, och att det var en mini-SUV.
Mabuse skrev: Jag är ganska imponerad av att du kunde se att det var en TSI EcoFuel, med tanke på hur utbränd bilen vad. Jag kunde bara identifiera VW-märket, och att det var en mini-SUV.En Touran är det nog allt men den modellen är ingen SUV. Det är nog Tiguan du tänker på.
Jag har gett bilen ledigt idag, schysst eller hur?[…]
Verkar stämma bra det. Fick just en notis om […]