Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

MartinS skrev:Många ceed är nog sålda fär listpriset medans många av de dyrare bilarna säkert har kostat mer än listpris vid köp då man lagt till massa mer utrustning, det är väl en parameter att ta hänsyn till antar jag.
Tycker att det ofta är tvärs om. LIstpriset på en bra utrustad volvo kan ligga på 450.000 sen kampanjar och rabaterar man friskt och säljer den nya bilen för 350.000. När förste ägaren sedan säljer bilen för 300.000 så står det att bilen fallit 150.000 i statestiken men i verkligheten är det bara 50.000. När såldes senast en Volvo för Listpris?
B20, för att förtydliga mig. Med listpris menar jag en ren momentum till exempel, inte vad du betalar. Hur många kryssar inte för lite extragrejer vilket gör att priset går upp, det lär va extremt ovanligt på ceed då fabriksbeställning knappt existerar.
MartinS skrev:B20, för att förtydliga mig. Med listpris menar jag en ren momentum till exempel, inte vad du betalar. Hur många kryssar inte för lite extragrejer vilket gör att priset går upp, det lär va extremt ovanligt på ceed då fabriksbeställning knappt existerar.
Ja det har du rätt i.
240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal

Kan tillägga att efter jag bytt tändspol[…]

Anliggande frambroms 740

Hej! Upplever att frambromsen känns lite anli[…]

installera dragkrok

Säkringen är en 40 A. J.case kallas type[…]

Nolla motor V70 D3

Jag brukar bara nolla efter original markeringarna[…]