Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Daniel242
Måste bara kommentera detta och många andra inlägg.. Det verkar som hälften av folket här är poliser med tanke på reaktionerna om nån råkar ha gjort nått konstigt...
av S60AWD2.5T
Du vet väl att vi "poliser" kör volvo!!!
av Lej
Daniel242 skrev:Måste bara kommentera detta och många andra inlägg.. Det verkar som hälften av folket här är poliser med tanke på reaktionerna om nån råkar ha gjort nått konstigt...

Det är väl skönt att folk skiljer på mitt och ditt, som inte Danneman gjorde.
Tittar man på vad han skrivit tidigare så har han radarvarnare och har tagit bort främre regskylten, det tyder ju på att han skiter i sådana regler också, vilket kan drabba dom han kan köra på när det går för fort.
Men när någon slog upp en bildörr på hans bil är det för dj--ligt enligt honom. Han är ett lysande exempel på vad allt för många tycker när det gäller regler/lagar, bara dom tjänar på det är det tillåtet men drabbas dom är det värsta scenariot som kan hända.

Heder till alla som inte skulle ha gjort som han och hans kompis gjorde.
Tror inte dom är poliser men har en sund moral.

Sen är man inte så anonym på forumet: Hur många innesäljare på byggvaruhus/butik finns det som kör S60 T5, tvättar bilen på hydromacken i sin stad som torde vara Uppsala. Hans bil finns på bilder på forumet. Och han har redan erkänt brottet..............
Användarvisningsbild
av ziaal243
Lägg ner , vem pallar tar reda på hur mkt 100 tals kunder tankade under en dag och ringa eller skicka brev för kräva tillbaka 300 kr per kund. Sånt händer överallt för alla brancher, inte bara för bensinföretagen. Jag jobbade för Ericsson ett tag och vi fick slänga ett gäng kretskort och varje en kostade flera tusen.

VolvoForLife skrev:
....och sen kom farbror blå och förstörde kalaset...

Det kan hända att de ville ha tanken för sig själva och sina poliskompisar (LOL)

Hej! På min bil har lampan ”boka tid[…]

Om inte all Adbule förbränns i motorn s&[…]

Hej, Som rubriken lyder. Min fråga är […]

Volvo 945 STARTAR EJ

Om där inte är någon kompression i[…]