Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
Detta har visserligen inte med Skruvat att göra, men det är problem med rabatten hos Dekaltrim också. Om man betalar förskottsbetalning så dras inte rabatten automatiskt. Men om man skickar ett mail, så skickar de tillbaka rabattpengarna. :D
Användarvisningsbild
av Nexus
Jonas_latt skrev:Jasså? För mig hände inget Men när jag betalade stod det minus runt 80kr rabatt. Och jag handlade för 870kr..
Konstigt
Ser inget konstigt i det. Vi har 10% rabatt. Handlar du för 870:- dras 87 kr från priset.
Jag testa beställa en kupefläkt 1025:-
Klicka på rutan kampanjcod.
Fick sen kampanjcod -103:- på summan som dras vid bekräftelse av order. Ja den syns ju inte på 1025:- direkt iofs utan det dras ju vid slutförandet av ordern. -103:- av 1025= 922:- :-)-)
Användarvisningsbild
av Nexus
SvenB skrev:Detta har visserligen inte med Skruvat att göra, men det är problem med rabatten hos Dekaltrim också. Om man betalar förskottsbetalning så dras inte rabatten automatiskt. Men om man skickar ett mail, så skickar de tillbaka rabattpengarna. :D
Gäller komma ihåg fylla i sista raden oxå och då kommer automatiskt upp vilken färg man vill ha på forumsdekalerna som medföljer vid beställning. Har beställt mycket och inge problem där heller.
Användarvisningsbild
av SvenB
Jo, jag fyllde i den raden, men rabatten drogs inte. Men de är hur bra som helst att ha och göra med. De skickade pengar i retur och "jagrullardekaler". Men som sagt, detta gällde med förskottsbetalning.
Användarvisningsbild
av Nexus
Använder mig alltid av förskottsbetalning :D
Vet det har strulat någon gång tidigare då jag var i kontakt med de men sen har ingen sagt något :-)-)
Användarvisningsbild
av SvenB
Då är det nog löst. När jag pratade med dom visste de inte att det "strulade" så de skulle titta på det. :wink:
240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal

Kan tillägga att efter jag bytt tändspol[…]

Anliggande frambroms 740

Hej! Upplever att frambromsen känns lite anli[…]

installera dragkrok

Säkringen är en 40 A. J.case kallas type[…]

Nolla motor V70 D3

Jag brukar bara nolla efter original markeringarna[…]