Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Silver.Swe.
CarMan skrev:
Silver.Swe. skrev:
CarMan skrev: om skivan tillhört en Volvo återförsäljare så får dom inte sprida den vidare.

får jag bara fråga va syftet med att upplysa honom om d va? han lär ju knappast lämna tillbaka skivan till sin """kompis""", än mindre lär han slänga skivan. en sak att inte STÖDJA priatkopiera / skivor från kompisar, en annan att leka polis på ett volvoforum :S finns gott om dem på e4:an istället ;)

det ser ju inte så bra ut att fråga hur man fårigång ett stulet program!
ska man leka med stöldgods får man väll tareda på hur stöldgodset funkar på egenhand
för d första va min fråga retorisk.
för d andra så var min tes att bara för man inte samtycker med någonannans nyttjande av ett piratprogram behöver man inte leka polis på ett forum, då ordet stöldgods är relativt och om inte annat så är iaf olagligt ett moraliskt begrepp, d.v.s. du kanske tycker att det är fel med en piratkopia av VADIS, medan andra kanske tycker du är en världssyndare när du åker 10km/h för fort på motorvägen. är det så pass känsligt ämne så är det väl ändå upp till moderatorerna att ta bort ämnet..
av S60AWD2.5T
Den som är utan skuld kastar först stenen.

Det tål att tänka på.

Att läsa NFO filer brukar räcka långt.
Användarvisningsbild
av CarMan
Silver.Swe. skrev:
CarMan skrev:
Silver.Swe. skrev:
får jag bara fråga va syftet med att upplysa honom om d va? han lär ju knappast lämna tillbaka skivan till sin """kompis""", än mindre lär han slänga skivan. en sak att inte STÖDJA priatkopiera / skivor från kompisar, en annan att leka polis på ett volvoforum :S finns gott om dem på e4:an istället ;)

det ser ju inte så bra ut att fråga hur man fårigång ett stulet program!
ska man leka med stöldgods får man väll tareda på hur stöldgodset funkar på egenhand
för d första va min fråga retorisk.
för d andra så var min tes att bara för man inte samtycker med någonannans nyttjande av ett piratprogram behöver man inte leka polis på ett forum, då ordet stöldgods är relativt och om inte annat så är iaf olagligt ett moraliskt begrepp, d.v.s. du kanske tycker att det är fel med en piratkopia av VADIS, medan andra kanske tycker du är en världssyndare när du åker 10km/h för fort på motorvägen. är det så pass känsligt ämne så är det väl ändå upp till moderatorerna att ta bort ämnet..
jag fatta det som att det rördesig om en stulen orginal skiva, inte en piratkopia
Användarvisningsbild
av Silver.Swe.
hehe ok, då kan jag förstå dig! att bli bestulen på en 15.000 kr (??) skiva vore inte så fint..
Ökad komfort med 17”

Har dessa 17” på vinterdäcken o[…]

Det finns också statistik som visar att whip[…]

Var köpa stödbatteri?

Jag är hyfsat säker på att du klar[…]

Anslutningar motorblock B21

Nya frågor om anslutningarna på Blocke[…]