Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
Söker tips på Blåtandsheadset för att ha till när jag kör bil, pris upp till ca 300. Hade ett för ett tag sedan men den har gått vidare och dessutom parade sig dåligt ihop med iPhone. Så hur ligger det till idag, fungerar andra märken bättre ihop eller hade jag bara otur med det förra headsetet?
av Bewsfroe
Jag har bra erfarenhet av Plantronics headset. Funkar bra med min iPhone iallafall! Finns någon modell på Gekås i Ullared för ca 250 kr.

Edit: Detta har jag http://www.netonnet.se/art/telefon/mobi ... 7450.4502/

Funkar klockrent tycker jag. Definitivt värt att lägga till lite å köpa det. Pratisk "väska" med inbyggt batteri som räcker upp till 3 laddningar följer med!
Användarvisningsbild
av erikn
Jag har iofs en Samsung, men jag har ett Plantronics Legend. Det fungerar jättebra, bra ljud till mig och de jag talar med hör mig bra. Det säger namnet på den som ringer om den finns i kontakter. Jag kan ha den kopplad mot flera telefoner samtidigt, har en bärbar telefon på jobbet också, jag kan svara i båda telefonerna när det ringer i någon av dem.
Låscylinder

Tillhållarna har nog kärvat fast pga ko[…]

nackdelar med Running Boards

Där ser man. Tack!

Vibration på höger sida

Hej, jag har en vibration på höger sida[…]

Nu har det bränt en kabel igen :D Kan det m&o[…]