Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av alan
Finns det någon Volvo verkstad ni kan rekomendera här i stpckholm? Ex Hagga Norra.
av Addekarlsson
*flyttar till allmän bildiskussion*

Att fråga efter en verkstad är inte modellspecifikt. :wink:
Speciellt inte när du inte skriver vilken bil det gäller. :D

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av Mats
Bilia Globen tycker jag är bästa Bilia i Sthlm.
Användarvisningsbild
av GT-mannen
Brainded skrev:Bromma har jag hört ska vara bra, vet inte vad stället heter, ligger efter drottningholmsleden mellan abrahamsberg och alvik om jag inte missminner mig.

/Anders
Bilia Alvik är nog det du syftar på. Har själv jobbat där i tre månader för nio år sedan (visserligen på reservdelar). Mycket trevlig personal där på verkstan.

/Håkan
Användarvisningsbild
av C.W.
har haft bilen där för service för två veckor sedan.
Kan rekomenderas!
Användarvisningsbild
av Lantz
haga norra är en grym verkstad dom fuskar aldrig jag hade min praktik där!
av alan
Ringde till dom (Haga Norra) idag, tyvärr har dom inte tid fören den 11 nov. Så jag ska kolla lite på bilen själv och fick jag tips om att det inte skulle vara så svårt att fixa felet.

Fast dom skulle ta 400kr för att fixa koden till sterion men bilia i Eskilstunna skulle göra det gratis om jag lämnade in bilen för service, annars så skulle dom ta 200 kr. Annars så var det nästan samma pris.
av Sid
Alviks verkstan känner ja mer än hälften, verkstadschefen sa att ja kunde få lön, för dom räknar mig som en inventarie nu för tiden =)
Användarvisningsbild
av Snajper
Kundmottagarna och mekarna i Vällingby/ Vinsta är fantastiskt duktiga, där kommer jag att lämna min kärra hädanefter. Haga Norras personal har fått storhetsvansinne, växtverk kallas det har jag hört.

/Snajper

Passar nog,skiljer bara lite på et (5mm)

Hej. Har sett några xc60 MY2020/MY2021 som h[…]

Ljud från koppling

Problemet är löst, körde runt helt […]

EX30, påstår dom.

Tycker den är genuint vrålsnygg. Kan va[…]