Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av PTV
Hur gick det i frågan om "jag rullar" medlemmen som skulle ordna billigare bensin till forumets användare.Köpte han en dunk bensin och satte fyr på sig själv eller, för tråden tycks ju ha dött ut och tiden rullat på sedan förslaget kom upp. ?:-/
av Rådlös
Jag har inte sett inlägget som du efterlyser, men kan det här vara något liknande: http://www.kontosmart.se/
Det här har jag tittat lite på, men det verkar inte som någon sorts rabattkort rakt av, utan man skall, som jag uppfattar det (?), vara med och bjuda samt köpa en viss andel. (Var skall man förvara?) Jag är inte säker på att jag har greppat det riktigt, men det verkar lite krångligt i alla fall.
Jag kör på E85 som ändå är billigare än bensin.
Användarvisningsbild
av StringerBell
PTV skrev:Hur gick det i frågan om "jag rullar" medlemmen som skulle ordna billigare bensin till forumets användare.Köpte han en dunk bensin och satte fyr på sig själv eller, för tråden tycks ju ha dött ut och tiden rullat på sedan förslaget kom upp. ?:-/
Frågan är sedan länge död eftersom idén inte ingår i de strategier bränslebolagen har för närvarande ("Rätt pris till alla"). Det framkom ganska tidigt i "kampanjen" om man läser tråden.

FiddeUBC som reste frågan är inte riktigt lika aktiv som han var förr men postar regelbundet.
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]

Har en spökande V60 här som ibland kan f[…]