Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av PaS83
Precis som rubriken säger, är det någon som har kört med och har åsikter om nämnda belägg?
Ska ersätta originalbeläggen till min V50, ingen bus- eller bankörning alltså :lol:
Ett rent standard belägg. Ingen skillnad mot orginal, mer än kanske priset(?).

.
Är lite den indikationen jag fått på andra ställen också, att det är ett något
lite hårdare belägg än original, men inte ens i närheten av ex. Greenstuff.
Var väl mest kvaliten jag oroar mig lite över då det är ett tokigt billigt belägg.
EBC är helt ok belägg, är det dessutom billigt är det bara att slå till.

Btw Greenstuff är också ett gatbelägg...

.
Senast redigerad av 1 Nexus, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: sluta citera tack
Jodå jag tycker priset är helt ok, runt 540:- med frakt från UK för en komplett uppsättning belägg, fram och bak alltså.

Att dom gröna är för gata vet jag, likaså dom röda även om dom är ännu hårdare. Testade dom på min gamla Lancia Delta
och dom var trevligt stryktåliga vid lite mer inspirerad körning men inte helt optimala för dagligt bruk på en så lätt bil.
PaS83 skrev:Jodå jag tycker priset är helt ok, runt 540:- med frakt från UK för en komplett uppsättning belägg, fram och bak alltså.

Att dom gröna är för gata vet jag, likaså dom röda även om dom är ännu hårdare. Testade dom på min gamla Lancia Delta
och dom var trevligt stryktåliga vid lite mer inspirerad körning men inte helt optimala för dagligt bruk på en så lätt bil.
Nice price !
Vilken site beställde du från då om man får fråga ?

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]

Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]