Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av jeppe
Hej! jag gör tilsammans med några klasskompisar ett skolarbete om volvo och dera bilars säkerhet. Jag har försökt att komma i kontakt med någon på företaget och kanske få information därifrån men har inte lyckats särskilt bra. Deras hemsida finnsdet visserligen lite på men inte tillräckligt.

Jag undrar om det är någon här som möjligtvis har information eller känner någon som har det. jag skulle bli väldigt glad om du ville kontakta mig på [email protected] i så fall. jag har inte möjlighet att komma in på denna hemsidan så ofta så maila helre än att svara på forumet.

tack på förhand

Jesper Madsen
Användarvisningsbild
av olafixar
Hej!

Om du vill ha info om Volvo och säkerhet så är det faktiskt bäst att kolla deras USA site...av någon anledning så står det mera där...Volvo Cars har faktiskt en club i USA som heter "VOLVO SAVED MY LIFE CLUB" Vet inte hur det är idag men tidigare så har det ingått en livförsäkring när man köpt en Volvo i USA...en försäkring som "faller ut" om det är någon som dör i en bilolycka sittandes bakom ratten i en Volvo.

http://www.volvocars.us/_Tier2/WhyVolvo ... /overview/

Skickar svaret på mail oxå 8)

Min ligger still mitt emellan som den ska vid va[…]

Stort tack igen för den här genomgå[…]

Inga felkoder som kommer? Kolla så inte […]

Internet I bilen

Ursäkta min ovetskap men är det standa[…]