Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av G-kraft
norr skrev:
G-kraft skrev:
norr skrev:Jag fick lös den :D Jag tog ett steg större på torxen.
Men säg den lycka som varar.
När jag packade upp strömställaren så är det fel färg på den :cry:
Den är svart och skall vara blå (det står blå på märklappen från skroten)
Nu blir det till att vänta till efter påsk så jag kan kontakta skroten i Kramfors för ev utbyte.
Hejsan Norr

Oavsett vad du än gör, om något blir fel eller du får inte byta ut nån del på skroten, så har jag både farthållare modulen samt audio modulen till ratten med kabeln som dras över på baksidan av airbagen för att de ska fungera till v70n,,,om det skulle vara nåt.....
De hade inte någon med rätt färgkod (A480) på skroten i Kramfors. Jag fick det till att den var mörkblå, men efter viss övertalning från vänner och bekanta så är den tydligen grå :oops: .
Nu hänger jag inte med, vad är det som är grå och inte blå !? vad är det du behöver ??
av norr
G-kraft skrev:
norr skrev:
G-kraft skrev: Hejsan Norr

Oavsett vad du än gör, om något blir fel eller du får inte byta ut nån del på skroten, så har jag både farthållare modulen samt audio modulen till ratten med kabeln som dras över på baksidan av airbagen för att de ska fungera till v70n,,,om det skulle vara nåt.....
De hade inte någon med rätt färgkod (A480) på skroten i Kramfors. Jag fick det till att den var mörkblå, men efter viss övertalning från vänner och bekanta så är den tydligen grå :oops: .
Nu hänger jag inte med, vad är det som är grå och inte blå !? vad är det du behöver ??
Kanske jag varit otydlig :wink: men det det är knapparna som sitter på ratten för att styra stereon som jag fick till att de var mörkblå, men de är grå.
Jag har best nya från skrot i Jönköping (förhoppningsvis rätt).
Användarvisningsbild
av G-kraft
norr skrev:
G-kraft skrev:
norr skrev: De hade inte någon med rätt färgkod (A480) på skroten i Kramfors. Jag fick det till att den var mörkblå, men efter viss övertalning från vänner och bekanta så är den tydligen grå :oops: .
Kanske jag varit otydlig :wink: men det det är knapparna som sitter på ratten för att styra stereon som jag fick till att de var mörkblå, men de är grå.
Aha, de har väl alltid varit gråa,,finns den senare varianten 04 som är lite mörkare grå, andtracit grå...hur mycket betalar du i skroten ,,,jag säljer 200:- st...för både farhållare och stereo knappar med den dragningsladen 400:-
av norr
G-kraft skrev:
norr skrev:
G-kraft skrev: Nu hänger jag inte med, vad är det som är grå och inte blå !? vad är det du behöver ??
Aha, de har väl alltid varit gråa,,finns den senare varianten 04 som är lite mörkare grå, andtracit grå...hur mycket betalar du i skroten ,,,jag säljer 200:- st...för både farhållare och stereo knappar med den dragningsladen 400:-
Nja! Den jag fick var svart.
Skroten tar 210:- + 120 i avgifter=330:-,anslutningssladden har jag redan.
Användarvisningsbild
av G-kraft
Jag tar 200:- inklusive frakt, säger inte detta för att jag ska tjäna pengar,,men till nästa gång... :) jag har både den ljusgrå och den mörka varianten...tycker det va riktigt dyrt 330:- och det ska vara skrot...
av norr
G-kraft skrev:Jag tar 200:- inklusive frakt, säger inte detta för att jag ska tjäna pengar,,men till nästa gång... :) jag har både den ljusgrå och den mörka varianten...tycker det va riktigt dyrt 330:- och det ska vara skrot...
Ja man är väl lurad igen :( .
Jag skall komma ihåg dig nästa gång jag behöver nått :-);
Användarvisningsbild
av G-kraft
Ingen fara, bara skicka ett PM nästa gång du behöver nåt....

Äkta Roundup fixar det enkelt.... var sä[…]

Byta tändningslås

Du skall kunna byta låset mot ett nytt, l&ar[…]

Jag köpt hem Mcase-säkringar för […]

Volvo 945 STARTAR EJ

Startspärren klipper väl bara soppan? S&[…]