Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Addekarlsson
Då gäller det att alla vet/kan såna funktioner. Fler än man tror som inte har en aning om att man kan ställa outlook (exempel) på att automatiskt skicka ett svar på mail. :D

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av eldaria
Jo men man kan ju skriva det på hemsidan.
:wink:
Användarvisningsbild
av Brainy
Addekarlsson skrev:Då gäller det att alla vet/kan såna funktioner. Fler än man tror som inte har en aning om att man kan ställa outlook (exempel) på att automatiskt skicka ett svar på mail. :D

Mvh/ Adde
Vilket då även förutsätter att han har burken som tar emot mailen står på när han är på semester.

/Anders
Användarvisningsbild
av Danneman
Vilket inte är sååå troligt. :P
av NCR
Som sagt, köper man av så oproffsiga firmor så....
Användarvisningsbild
av Loner
NCR skrev:Som sagt, köper man av så oproffsiga firmor så....
Tycker vi skall vara lugna med att kalla Xenonkit för oproffsiga, enmansföretag ja. och bortrest på semester, ja då blir servicen lidande.

Vi låter saken bli utredd innan vi dömmer någon!

/L
av jworld
Säljs en vara med 1 års garanti så måste företaget hålle det också.

Mitt tips är, om det skulle bli några problem, att kontakta allmänna reklamationsnämnden (ARN). http://www.arn.se

Bara att nämna ARN hjälpte mig vid ett tillfälle... (dock inget som hade med bilbranschen att göra)
Användarvisningsbild
av Brainy
jworld skrev:Säljs en vara med 1 års garanti så måste företaget hålle det också.

Mitt tips är, om det skulle bli några problem, att kontakta allmänna reklamationsnämnden (ARN). http://www.arn.se

Bara att nämna ARN hjälpte mig vid ett tillfälle... (dock inget som hade med bilbranschen att göra)
Värt att tillägga är också att ARN inte är någon beslutande myndighet, de får bara komma med rekommendationer.

/Anders

Har du anpassad equalizer i telefonen? Streamar du[…]

Kan inte lägga i växel V70

Tjena, jag hade hoppats på lite vägledn[…]

760 tändningslås?

Ja de är automat, så ta bort inredning […]

230fk går snålt

Mina spridare verkar vara äkta enligt bilder […]