Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

hej en liten undran om en bil har okay co-värde men hc-värdet skjuyter i höjden så till den milda grad att bilbesiktningens mätare slår i taket(får vara 2 det var9999999),den går väldigt ojämt på tomgång samt dom nya stiften är oljiga o det hade kastats upp olja till luftfilter röret.vad kan detta bero på,vi pratar om en skoda felicia-98.vet att det är fel stälölöe att höra på men jag är desperat!!!!!tacksam om någon har något tips.mvh björn :oops:
den har bara gått 8500mil så jag vet inte,och ja jag vet att det inte är en volvo ganska uppenbart!men efter som jag är i nöd så provade jag som du såg detta,.(din sura faan) :evil:
Jag kan inte förstå vad du har för anledning att vara sur.
Du hade placerat tråden fel. Visst kan vara lätt hänt. Ingen är sur på dig för detta. Kalle är då snäll och flyttar tråden och som tack blir han kallad "din sura faan".
Försök i fortsättningen hålla en mer trevlig ton. Annars kommer tråden att låsas.

Hälsningar Tomas.
Håller med Fred. Har både en å annan idé om vad som kan vara felet på din bil men väljer att vara tyst då jag inte tycker att respekterar moderatorerna.

Ha en trevlig dag, blomman.

/Turbo+
Ljud vid kallstart

Vet någon om detta stag/turbo åtgä[…]

Varvtal motortemp är bara två exempel […]

Efter att jag bytt kamremmen senast så sitte[…]

På sådana GDS hallar då lyftplat[…]