Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ufriman
Jag hittade hit av en slump nu är jag såld. Måste varje dag när jag kommer hem titta i forumet vad som hänt. Detta måste betyda att ni som driver denna site gör ett göööör bra jobb

obs det är vi som fyller siten som gör siten tack till
Carman, Ramon, greeeken, NCR, henka35, Loner och övriga ni är proffsiga
//Ulf
av Addekarlsson
Välkommen, och kul att du gillar forumet. :D
Vi alla tillsammans gör vad vi kan för att få det så bra som möjligt här.

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av Ramon
Hej och välkommen ufriman :lol:
Japp, som Adde säger så gör vi vårt yttersta för att ni medlemmar skall trivas här på forumet. Kul att höra att vi verkar lyckas med detta!

Det är inte bara du som är såld, hehe, jag själv kan knappt låta bli att titta in minst en gång varje timme :D Fast jag har skitmkt att göra (R) Man lär sig så otroligt mycket på forumet tycker jag, sen så är det ju kul att dela med sig av den kunskap man har till andra. Är alltid lika kul när man löser någons problem...

Passade på att flytta din tråd till denna avdelning, tycker den passar bättre in här :wink:
Mvh Ramon /Admin
Användarvisningsbild
av ufriman
klart att det var rätt och flytta (tänkte inte vad jag stod när jag la in tråden) fredags ölen har slagit in. barnen och frugan ser på IDOL då sitter jag framför datorn ser av hävd inte på skit.... utan vill bilda mig hur jag skall vårda mina kära Volvo bilar
Användarvisningsbild
av Loner
Välkommen i gänget :-)))))
av Christian_m
Är också ny här, har letat ett tag efter ett svenskt volvoforum som behandlar lite nyare modeller också och nu har jag hittat ett, äntligen :D
Användarvisningsbild
av Ramon
Hej och välkommen Christian_m :D
Hoppas du skall trivas och ha stor nytta av forumet!
av Christian_m
Ramon skrev:Hej och välkommen Christian_m :D
Hoppas du skall trivas och ha stor nytta av forumet!
Det hoppas jag också :wink: Lite synd att man inte hittat hit tidigare bara.
av NCR
Man tackar för berömmet Ulf! :D
Vi som beställt nya XC60

Nu har jag beställt en V60, så det kans[…]

Tittar du på rätt givare i schemat? Ka[…]

Nej, jag har någon slags glaskross-sensor i […]

AC & kylfläkt

Jag har då fått beställt en ERA k[…]