- lör 29 dec 2007, 21:09
Öööh, köpte 2st Hella 320FF Blue extraljus till V-70:in. Visst, det lyser men vad f..n vad sopigt ljus det var mot 4st. tak monterade Hella 3000FF 100w 2,4m upp på taket på jobbar bussen :evil:
Sämre ljus, visst men det här Grrrrr.
FRÅGAN:
Xenon konverteringssats 35w?
Köper jag ett sk. "hittepåmärke" xenonkonverteringssats så undrar jag om det finns en risk för en större fördröjning innan xtraljusen poppar igång mot om jag hade haft "original extraxenonljus" typ NBB El. Lightforce?
Är ni med vad jag menar? Törs man köpa Chip Chop China H7 Xenon???
Det babblas om uppvärmda ballaster bla bla bla... kan inte så mycket om det. Men nån kanske gör det?
& för det andra, vad tycker styrenheterna om att man bländar av stup i kvarten? Skulle styrenheterna sitta i halvljusen så skulle dessa ha en stund på sig att lysa upp till full styrka, hur skulle detta te sig i xtraljusen?
Lite sopig med infoga bilder, men wokpannorna ser ut så här...
Äre ok?
?:-/

Sämre ljus, visst men det här Grrrrr.
FRÅGAN:
Xenon konverteringssats 35w?
Köper jag ett sk. "hittepåmärke" xenonkonverteringssats så undrar jag om det finns en risk för en större fördröjning innan xtraljusen poppar igång mot om jag hade haft "original extraxenonljus" typ NBB El. Lightforce?
Är ni med vad jag menar? Törs man köpa Chip Chop China H7 Xenon???
Det babblas om uppvärmda ballaster bla bla bla... kan inte så mycket om det. Men nån kanske gör det?
& för det andra, vad tycker styrenheterna om att man bländar av stup i kvarten? Skulle styrenheterna sitta i halvljusen så skulle dessa ha en stund på sig att lysa upp till full styrka, hur skulle detta te sig i xtraljusen?
Lite sopig med infoga bilder, men wokpannorna ser ut så här...
Äre ok?
?:-/

It's not the Fart that kills, It's the Smäll.