- Igår, 18:10
Vad tror du om mina tankar..?
EbbevonVolvo skrev: ↑Igår, 16:24Mina tankar gäller inte bara räckvidd.. Se mitt förra inlägg.. Om fler ska skaffa elbil så krävs det kreativa lösningar där politiken går in och styr tillverkarnas väldigt fria händer..joysam skrev: Vad ska man med den där till? Räckvidden på elbilar är väl knappast ett problem idag? Förutom för de som inte kör elbil då. De som kör elbil har inte räckviddsångest i någon större utsträckning.EbbevonVolvo skrev
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Precis! Det är väl bara dom som behöver köra med släp/husvagn som eventuellt får problem med räckvidden. Jag behöver bara köra med släp ett par gånger/år. Och då är det inte långt. Men jag respekterar att helelbil är inte inte för alla. Själv så älskar jag att köra helelbil och kommer att fortsätta med det. Visst är det ”enklare” för oss som bor i hus, har man sedan också solceller och kan ladda bilen hemma, ja då är det väl bara om man har råd till en helelbil som avgör om man ska köpa en. Har i dagarna beställt min andra helelbil! För MIG finns inget alternativ!![]()
Vad tror du om mina tankar..?
Senast redigerad av 2 Okalettos, redigerad totalt 0 gång.
V50 1.8F MY08 Summum