Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Lilla syster ska köpa kombi första barnet kommer i mars :)
De vägrar volvo :( Så nu har de fastnat för en Audi quattro-03:a
Har Audi fått bukt på alla barnsjukdommar som var på gammla A4:an och passaten?????? Eller är det fortfarande strul med länkarmar, dörrlås,lister,bakrutor som exploderar mm mm mm .
Lägger in en blocket annons på en likadan bil http://www.blocket.se/vi/14256104.htm?ca=12_s
av dali
Tändspolarna var/är en svaghet på 1.8T. Hade en 02:a som de byttes på, behövde inte betala något (då). Annars är A4 2002- ganska så driftsäkra, Auto Motor & Sport har en begagnatguide för modellen bland sina tester.
Användarvisningsbild
av Nexus
tack grabbar . Får nog leta på annat håll efter flera svar då det var lite dött här :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
Phantom skrev:Övertala syster att skaffa sig Volvo istället så blir det en massa svar :wink: Och hon blir inte besviken heller :wink:
Ja när de ska till IKEA duger min Volvo bra men annars så ska han köra sin j*vla SAAB 9-3 med 205 hk AERO motor. inge rolig bil alls :roll: :roll:
Men de vägrar Volvo :evil: Då är ju Audi bättre än Saab tycker jag :wink:
av Osten
grammse skrev:tack grabbar . Får nog leta på annat håll efter flera svar då det var lite dött här :wink:
Gå in på Nordic audis hemsida så får du säkert en hel del svar

Mvh
Michael
Laga rost Göteborg?

Akram Bil vid gamla Siba lagade min sådan […]

Laddbox

Vi körde på en PhaseBox med spiralkabel[…]

Överhettad motor, grundorsak?

Hur vet du att den är överhettad?? Upp t[…]

Tack, då vet jag. Bilen har gått igeno[…]