- tor 16 nov 2023, 00:06
#1561143
Det är ingen policy som Volvo själva har, det är dom auktoriserade verkstäderna som kan ha denna policy. Det är lättare att få tag på reservdelar från andra tillverkare, när man har korrekt artikelnummer. Vem vill köpa en stötdämpare från volvo, som kostar över 2000kr, när man kan köpa den från autodoc för halva priset? Och då är det samma tillverkare på reservdelen, Sachs, hos Volvo och autodoc.
Enligt Volvo själva, så SKA dom lämna ut artikelnummer på förfrågan. Klaga till Volvo själv, [email protected]
Sedan kan man ju även vara fittig tillbaka, om dom vägrar lämna ut artikelnummer.
Bilia i Stockholm har 14 dagars öppet köp. då är det bara att beställa, hämta ut, notera artikelnummer, och sedan lämna tillbaka.
"Har du beställt till butik erbjuder vi 14 dagars öppet köp. För att kunna nyttja öppet köp ska förpackningen vara obruten och varan i nyskick."
Enligt Volvo själva, så SKA dom lämna ut artikelnummer på förfrågan. Klaga till Volvo själv, [email protected]
Sedan kan man ju även vara fittig tillbaka, om dom vägrar lämna ut artikelnummer.
Bilia i Stockholm har 14 dagars öppet köp. då är det bara att beställa, hämta ut, notera artikelnummer, och sedan lämna tillbaka.
"Har du beställt till butik erbjuder vi 14 dagars öppet köp. För att kunna nyttja öppet köp ska förpackningen vara obruten och varan i nyskick."