Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av OrsonGbg
Fy fasen vilket rövarpris :shock:

70 papp för en sur gammal 850, förvisso säkert en fin 850 men bilen är minst 10 år gammal, förmodligen 11.
Användarvisningsbild
av Nexus
OrsonGbg skrev:Fy fasen vilket rövarpris :shock:

70 papp för en sur gammal 850, förvisso säkert en fin 850 men bilen är minst 10 år gammal, förmodligen 11.
Jag tveka lite på ägarens namn oxå :roll: skruvad mätare????
Ta ej illa upp ni andra men så tänker jag 8)
Användarvisningsbild
av uno83
Är folk som heter Jakob extra skurkaktiga eller vad?
Kan ju alltid begära ut gamla besiktningsprotokoll och kolla mätarställningarn. Visst, man kan ju skruva tillbaka lite varje år, men lägger folk ner det jobbet?
Användarvisningsbild
av Nexus
uno83 skrev:Är folk som heter Jakob extra skurkaktiga eller vad?
Kan ju alltid begära ut gamla besiktningsprotokoll och kolla mätarställningarn. Visst, man kan ju skruva tillbaka lite varje år, men lägger folk ner det jobbet?
Visste du inte att alla jakob e skurkar :wink: heter man jakop så är det okej :roll:
Nej skämta bara men min jobbarkompis kan noll om bilar och knappt svenska och vill inte att han ska bli lurad av någon "jakob.
Men vad jag ville veta mest är om bilen e prisvärd om den nu är i det skicket som uppges av jakob och mätar ställning och alla bes papper stämmer.
Användarvisningsbild
av Funk
Grammse, du är en smula fördomsfull va? Det är ju inte direkt så att Jakob är såå ovanligt på hederliga människor...

/Thomas
Användarvisningsbild
av Nexus
Funk skrev:Grammse, du är en smula fördomsfull va? Det är ju inte direkt så att Jakob är såå ovanligt på hederliga människor...

/Thomas
:roll: :roll: tja mina ev fördommar har ju uppkommit just efter kundkontakt där de mest struliga kunderna är "jakob" eller sirdan :wink:
Annars så e mina bästa vänner icke nordiska :wink: mycket trevligare än tråkiga inbundna svenskar :wink:
JAKOB ELLER JAKOP :roll: Men jag tycker priset e högt på en gammal 850 även om det e en lågmilare. Lågmil e ju inte alltid bättre kanske måste börja men kamrems byte mm mm mm
Thomas vad tror du om normal pris på bilen i fråga om vi glömmer vem som nu e ägaren
Jag skulle tänka mig runt 50000
Senast redigerad av 2 Nexus, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av _lucifer_
Enligt mig så är 850'n en bättre bil över lag. Men priset kan man ju diskutera. 50.000,- verkar som en bra utgångssumma +-5000.
Märkligt fel på torkarna

Ska villigt erkänna att jag inte har en aning[…]

Vakuumklockan rör sig inte heller

synd att XC60 inte har amber-ventilerat nappa -l&a[…]

Igår tvärnitade bilen igen pga "ko[…]