mpnax skrev:En nyare Mercedes kombi skulle nog vara något för dig.Det förslaget föll på att bilen inte ska ROSTA!!!!!!!

Moderator: Moderatorer
Funk skrev:Nuförtiden är det ganska vanligt att det kommer in kunder hos t.ex Volvo och ber att få byta ut sin V70N.Faktum är att min 745a inte drar mer än min XC, och den väger betydligt mycket mindre
Dom vill ofta ha: Högre bränsleförbrukning, 100kg extra gjutjärn där fram och obefintligt grepp i bakvagnen. Eftersom man är en utåtriktad person så vill man även att erfoderliga reparationer med fördel kan utföras med delar självplockade på den lokala återvinningsstationen/skroten...
Styling är en smaksak, men räta linjer är inte så krångliga att förstå sig på ..
/Thomas
PS: Inlägget ovan skall inte tas på blodigt allvar, jag gillade faktiskt min 240, för 20 år sedan..
vetten skrev:Jo men visst dom där Rödblockarna är i en klass för sej speciellt motorn då eftersom det är den dom lever på och av, men resten vete faen :evil: nej lite modernare för Mej tack :lol:resten, jag finer itne mycke o klaga på på en 740, utseende är katastrofalt enligt mej, men dom är rymliga, har styservo, sätesvärmare, ac, bakhjulsdrift och andra positiva saker :D
fribbe_740 skrev:Finns egentligen bara en sak att klaga på och det är bakaxeln diffar för mycket och håller inte allt för bra. Men det är lätt fixat sen har man en perfekt bil :lol:vetten skrev:Jo men visst dom där Rödblockarna är i en klass för sej speciellt motorn då eftersom det är den dom lever på och av, men resten vete faen :evil: nej lite modernare för Mej tack :lol:resten, jag finer itne mycke o klaga på på en 740, utseende är katastrofalt enligt mej, men dom är rymliga, har styservo, sätesvärmare, ac, bakhjulsdrift och andra positiva saker :D