Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Någon här som har gasspjäll som är renoverats (ombyggt) av Actronics i Halmstad??
Eller om någon har erfarenhet av företaget?
Skall byta eller skicka iväg för renovering, och är osäker på vilket jag ska göra!
Om jag har fattat de hela rätt så gör de ungefär samma renovering som atech2!
Är de värt o prova eller ska jag köpa ett nytt på Volvo?
Är det ingen som har fått sitt gasspjäll renoverats av Actronics?
De vänder sig enbart till företag men frågan är om jag ska be verkstan skicka spjället till Atech2 eller Actronics??
Som jag ser de så behöver Actronics 4-5 dagar på sig att renovera spjället och Atech2 upp till 10 dagar! Plus frakt tiden på båda ställena!
Tungviktarn skrev:Atech har renoverat spjället på min gamla v70 funkade perfekt:)
Det finns också exempel på där Atech klantat sig och varit svåra att ha att göra med.
Lite uppdatering...
I tisdags kväll plockade jag bort gasspjället, och åkte till en lokal Meca verkstad som beställde ett utbytes spjäll till mig!
Tyvärr så vänder Actronics enbart till verkstäder. Men idag så ringde de från verkstaden att spjället hade kommit!
Åkte o hämtade de efter jobbet och monterade dit de, allt gick kanon bra!
Initierade spjället och nu FUNKAR bilen som den ska...... Har inte åkt så många mil än men startat om den ett flertal gånger! Och den har inte gjort ett hackande än!
Kan rekommendera Actronics till er som behöver renovera gasspjället! Det va nästan 1500 kr billigare än Atech2!
Var lite tveksam till Actronics då de inte var någon som kände till företaget här men någon måste ju va den första! Och för mig verkar de funka kanon.
Pirrre skrev:Jag betalade 2371kr
Ja man får lämna in sitt gamla spjäll då de e ett utbytes system!
Japp de e rätt programvara i de jag fick, men de kanske bara va tur!
Jäklar där kom du billigt undan. Det är bara att gratulera.

lååångt borta innan du ser det i[…]

talk to hot girls live

Real girls, real chat — start your adult con[…]

Rattvinkelgivare V70 -05

Borde va lika 2005-2008,när jag bytte på[…]

OM RYSSEN KOMMER

'I ett uttalande till ryska statliga medier p&ar[…]