Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Okej tack för snabba svaret.
Bara en nyfiken bonus fråga.

Finns det några bilar som varnar för dimljusen. Eller e det just v70 som inte gör detta?
Brorsan har en v70 -07 eller om det va -08 han beställde canbus för sina dimljus,. behövs detta?
Loppan78 skrev:
Vojje skrev:SBP kommer att varna för xenon i dimljuset :wink:
Bara att plocka säkringen till dimljusen innan besiktningen.
När vi möts kommer jag att bjuda dig på mina 500 xenon-watt på heljuset, i nyllet, när du bländar mig med dina fulxenondimljuus..
Hjulvridarn skrev:
Loppan78 skrev:
När vi möts kommer jag att bjuda dig på mina 500 xenon-watt på heljuset, i nyllet, när du bländar mig med dina fulxenondimljuus..
500? Åker du lastbil eller? :mrgreen:

Men jag håller med, drygt med fulkonverterat och jag gillar att flasha folk med mina xenon extraljus jag också :mrgreen:

edit: jag har dock bara 165 watt, men de lyser bra ändå ;)
Hjulvridarn skrev:
Loppan78 skrev:
Tagga ner ! Har jag någonsin skrivit att jag har xenon i dimljuset??
För din info så har jag inte det.
Sen tycker inte jag att det är så irriterande med xenonkonverterade dimljus om folk bara använder dom när dom får köra med dimljus.
T.ex parekeringljus + dimljus när det är dagsljus. Kör dom därimot med denna kombo när det börjar bli mörkt håller jag med om att det är irriterande.

Tycker dock att fulkonverterade halvljus är mycket värre.

Bra idéer ni kommer med. Häftmassa ell[…]

Bakre länkarmsbussning

Brukar inte polyuretanbussningar bli stenh&arin[…]

Jag fick en 2a på besiktningen för os&a[…]

Backlampa

Jo den har jag sett men, vill hitta billigare alte[…]