- lör 19 dec 2009, 20:54
Hej! fick nedslag på ljusbild felaktig (diffus), någon som vet vad dom menar?
Moderator: Moderatorer
NIKLACE skrev:Hej! fick nedslag på ljusbild felaktig (diffus), någon som vet vad dom menar?Har du bytt glödlampor nyligen ?? Hållt i dom fel så du har fått fingeravtryck på dom , ger samma fel
Volvo4life skrev:Fick samma nedslag på besiktningen! I mitt fall berodde det på att glödlampan satt fel! Jag gav upp och lät Helmia fixa det! De gjorde det gratis :DAtt det ska behöva vara så jävla svårt att byta en glödlampa på en bil ??? vad händer om det går sönder en mörk natt någonstans?? Tycker biltillverkare får skärpa till sig
hansjkpg skrev:Det har dom väl i och för sig börjat göra, Volvo började med XC90 och nu har ju alla modeller lätt demonterbara strålkastare. I senaste vi bilägare fick volvo v70 högsta betyg på lampbyte, men tyvärr sitter vi med modellen då Volvo inte tyckte detta var ngn prio = svordomar, blodiga händer och om man har otur då: nedslag på besiktningen....Volvo4life skrev:Fick samma nedslag på besiktningen! I mitt fall berodde det på att glödlampan satt fel! Jag gav upp och lät Helmia fixa det! De gjorde det gratis :DAtt det ska behöva vara så jävla svårt att byta en glödlampa på en bil ??? vad händer om det går sönder en mörk natt någonstans?? Tycker biltillverkare får skärpa till sig
Låter lite som det är delade meningar, […]
Om Bilia tar 900 för ett arbete hur litet det[…]