- fre 13 nov 2009, 19:29
Hej alla mitt första inlägg här men hoppas på lite hjälp har env70 t5:a 00:a en gammal rackare men den funkar fin fint förutom ett irriterande problem jag undrar över ,,förar sidorutan gåribland inte att köra ner samt den verkar konstigt nog gålite för långt upp istället , märkte även att knappen för att blockera bakrutorna slocknat sisst när jag körde imörker så jag ryckte på knappen så den lyste igen men 10 - 15 seknder senare så slocknar den igen samt när den gör detta så knäpper det lite i förardörren och den var inte en gång utan minst 10 ggr jagförsökte fåpå rut spärren men lampan slocknar hela tiden och det som händer när det knäpper i dörren är att den låsersig utan att knappen åker ner alltså när jag parkerat och drar i handtaget för att öppna dörren så händerdet ingenting! Då måste jag trycka på larmdosans upplåsningsknapp och vipps såkan jag öppna dörren somvanligt med handtaget igen.... Har testat att köra ner rutan med dörren öppen och ibland funkar den då kan det vara en kabel somglappar kanske men omen kabel glappar varför låser sig dörren när lampan till barnrutspärren slocknar??? Någon vänlig själsomkan ha en aning om vad som kan spöka med bilen rutorna fram har en automatisk upp och nergång genom en knapptryckning upp eller ner och alla dom andra rutorna fungerar somdom ska.. Mvh Thomas

- By jlu