Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av WilkThomas
Jaha dags för ytterliggare ett litet fel "alltid e det nått" ?:-/ minnet i förar stolen har försvunnit
när jag öppnar med min larmdosa ställer stol och speglar insig men när frugan öppnar med sin larm dosa
händer inget den bara låser uppsig!
Minnes knapparna funkar ej heller på stolen 1-2-3 och dom har ju fungerat förut men den går att ställa manuellt!
Knapparna på stolen går ej heller att programera om det händer helt enkelt inget.

Tacksam för svar Thomas
av WilkThomas
WilkThomas skrev:Jaha dags för ytterliggare ett litet fel "alltid e det nått" ?:-/ minnet i förar stolen har försvunnit
när jag öppnar med min larmdosa ställer stol och speglar insig men när frugan öppnar med sin larm dosa
händer inget den bara låser uppsig!
Minnes knapparna funkar ej heller på stolen 1-2-3 och dom har ju fungerat förut men den går att ställa manuellt!
Knapparna på stolen går ej heller att programera om det händer helt enkelt inget.

Tacksam för svar Thomas

Ingen som har en lösning på detta???
av WilkThomas
Johan D skrev:Min elstol på min -01 tappade minnet en gång... Ny mjukvara hos en Volvo åf löste detta.
Tack för tippset verkar som om vad man en får förproblem så ska det uppgraderas å pillas med en dator föratt laga eländet :shock: :-(O)
240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal

Jag har bytt tändbox och bränslebox seda[…]

vill veta mera om v60 2013-2014

Hejsan jag letar ny bil och jag är sugen p&ar[…]

https://www.youtube.com/watch?v=iu9z5m78Szw