Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av David Lange
idiot förklara mig inte direkt, har som sagt var köpt mig en v70 -01 och förmodar att jag har larm ? Sitter nivåsensor bak vid cd vxl och det blinkar vid på larm och av larm, dioden i instr.panelen blinkar när det är larmat. Sitter jag i bilen och larmar på så efter ca 40 sek så klickar det till extra och så provar jag öppna huven, då blinkar blinkers osså tokblinkar dioden men inget tjut. Nu är frågan i färddatorn borde det stå typ bruten larmkrets eller vad det nu gör men det står inget alls?? och med ppc instrumentet så får jag heller ingen indikation av ex sirenen att den skulle vara trasig eller liknande. Nån som har tips. Ursäkta denna långa postning.
Användarvisningsbild
av wissel
Tror inte du blir idiot förklarad på detta forum. På min förra V70 hade jag samma problem, det visade sig att sirenen blivit idiot hes... :lol: det klicket du hör är väl när låsningen träder in för den som råkar sitta inne i bilen, kommer inte ut nånsin :D Vågar inte säga om du har larm faktiskt, men du kommer att få kompetenta svar av kompisarna här på forumet. Lycka till.
Udda specade bilar

En S60 T5 AWD MY21 med R-Design-exteriör och […]

Är det versionen som ofta benämns som &r[…]

Har antagligen inte hänt något katastro[…]

3G släcks

Gäller detta även årsmodell -21? […]